mandag 4. februar 2019

Søm og vintage

Plutselig var visst hele januar gått uten et eneste blogginnlegg...
Det betyr ikke at jeg ikke har tatt bilder - det har bare ikke blitt noe blogging.
Jeg har nemlig blitt bitt av sybasillen :-)
























Når noe må gjøres for hånd så sitter jeg ofte på sofaen (i skredderstilling så klart!) og ser noe
vintagey på youtube - her A Vintage Vanity
























Hittil har jeg sydd en kjole, og sydd om en litt uformelig jakke fra bruktbutikken





































slik at den fikk en litt mer stilig vintage look - jeg ble ganske fornøyd med den :-)





































Og heldigvis





































har jeg som oftest hjelp til alle syprosjektene mine ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar